Suatu Hari Bernama Sabtu

Saturday, February 19, 2005

Pada suati hari yg bernama sabtu yg amat membosankan, Si aku, watak dalam blog ini telah menghabiskan waktu paginya begitu sahaja. Sesudah tegak matahari barulah Aku bangkit dari katilnya.
Namun tengahari si aku telah dikejutkan dgn kedatangan rakannya, Gudud. Pada awalnya, org lain yg hendak datang, namun tanpa di sangka, lain yg muncul.
Aku pada petang itu menghabiskan waktunya dengan menonton cerita "0nly the strong". Pengajaran yg diperolehi........rajinlah bersenam untuk menjadi lelaki gagah. Lalu Si aku tanpa fikir panjang telah ke gymnasium utk bersenam. Namun, Aku lupa yg dia masih belum bersantap lagi. Natijahnya, dia telah kepenatan, kekurangan tenaga.
Sesudah maghrib, Aku teringin nak makan nasi kandar deen, tapi malangnya, kedai tutup. Api kemarahan meluap... Takpe, makan le tomyam dgn telur dadar.
Sekembalinya ke bilik, aku melihat biliknya berselerak, rakannya tgh membaiki komputer aweknya..... Aku runsing lalu terus ke Cybercafe.
Ape yg dibuatnya di situ? Menaip utk blognya. Dosch takde, nani pon takde. Argh...boringnya

0 comments :

Hakcipta terpelihara - Noor. Powered by Blogger.