Cerita Hari Ini

Thursday, February 17, 2005

Tersebutlah kisah seorang bernama aku. Hari ini aku ke kelas seperti biasa. Kehidupannya hari ini merupakan jelmaan kembali kehidupannya yg bernama "kehidupan hari khamis". Setiap hari khamis, perkara yg sama akan berlaku, dari pukul 9 pagi hingga 4 ptg, terkecuali hari cuti dan kejadian ² yg kadang kala di luar kawalan seorang yg bernama aku ini.

Namun hari ini, aku telah ke KLIA, menghantar kwnnya yg bakal melanjutkan pelajaran di Auckland University. Pertemuan yg sekejap, namun agak bermakna. Sempatlah si aku bergambar bersama, tanda ingatan

Sekembalinya aku ke bilik, ketika hendak memindahkan gambar ke komputer, sesuatu terjadi.... MMC corrupted.. Huh.. Sia2 sahaja kata aku kepada dirinya. Lantas aku membuka komputer dan memasang Tv utk menonton cerita cina...changjin yg cun

Itulah kisah si aku, utk hari ini...

0 comments :

Hakcipta terpelihara - Noor. Powered by Blogger.